۸ مرداد ۱۳۸۵، ۲۰:۲۱

با برگزاري تظاهراتي در مقابل سفارت آمريكا؛

مردم كويت خواستار اخراج سفير آمريكا شدند

مردم كويت خواستار اخراج سفير آمريكا شدند

بيش از دو هزار كويتي امروز در اعتراض به جنايت هولناك رژيم صهيونيستي در كشتار زنان و كودكان لبناني در شهر قانا در جنوب لبنان، تظاهرات كردند و خواستار اخراج سفير آمريكا از كويت شدند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه اينترنتي ايلاف، تظاهركنندگان كويتي در مقابل سفارت آمريكا در منطقه مشرف درحالي كه شعارهاي ضد آمريكايي و اسرائيلي سر مي دادند تجمع كردند .

شركت كنندگان با حمل پرچم هاي حزب الله و عكس هاي سيد حسن نصر الله دبير كل حزب الله بر ادامه مقاومت تاكيد كردند.

دولت كويت پيشتر با صدور بيانيه اي با شنيع خواندن جنايت رژيم صهيونيستي در كشتار شهروندان لبناني اعم از كودكان و زنان درقانا ، اين اقدام را به شدت محكوم كرد.

اسماعيل الشطي معاون نخست وزير كويت در نشست هفتگي هيئت وزيران اين كشور گفت : هيئت وزيران جنايات شنيع عليه ملت برادر لبنان از جمله كشتار شهروندان لبناني در قانا را محكوم مي كند.

وي همچنين حمله صهيونيست هاي تروريست را به زيرساخت هاي شهري لبنان و تداوم سياست تروريسم دولتي تل آويو عليه ملت لبنان را محكوم كرد و همبستگي دولت كويت را با ملت لبنان اعلام داشت.

رژيم صهيونيستي امروز جنايت هولناك ووحشيانه اي را عليه كودكان و زنان درشهرقانا در جنوب لبنان مرتكب شد كه طي آن 57 شهروند از جمله 27 كودك به خاك وخون كشيده شدند . اين اقدام سبب شد تا مقامهاي لبناني تاكيد كنند تا پيش از توقف تجاوزات اسرائيل، هرگز رايس را به حضور نخواهند پذيرفت.

کد خبر 360471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha